lunedì 30 novembre 2009
THE FUTURE OF MARKETING
In this video from the ANA Annual Conference "Masters of Marketing" in Phoenix, AZ, Eric Schmidt, CEO of Google, talks about the future of marketing and the role that technology will play. He believes that location is going to be an important piece of information in every successful marketing campaign, in order to deliver targeted adverising. He also emphasizes the importance of measurements in both the online and off-line world.
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
I più letti negli ultimi 30 giorni
- Nel programma sono presenti inserimenti di prodotti a fini commerciali...
- KOTLER E IL MKTG IN QUESTO PERIODO DI BURRASCA
- IL FORUM DELLA COMUNICAZIONE DIGITALE
- COME ESSERE UN SUPERBRAND
- BARILLA INSEGNA IL MARKETING AGRO-ALIMENTARE
- UNITED BREAKS GUITARS (LETTURA CONSIGLIATA)
- VINIX: UN SOCIAL NETWORK DEDICATO AL FOOD
- SPOT VIVIDENT: CASUALITA' O PLAGIO?
- IL MARKETING DIGITALE IMPATTA SUL BUSINESS?
- C'E' CHI SEGUE E CHI SCEGLIE...
Nessun commento:
Posta un commento